O wydarzeniu

Future Private Labels 2019!

Jak zarządzać markami własnymi czyli V edycja FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE

Merytoryczne konferencje, nowe trendy oraz najwięksi specjaliści z branży, a także konkurs na najlepsze opakowanie to wszystko już 16-17 października 2019 roku w Targach Kielce podczas V edycji programu FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE – jedynego wydarzenia w Europie Środkowo-Wschodniej w 100% poświęconego markom własnym.

V Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE w Targach Kielce to wydarzenie  będące platformą wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń w zakresie zarządzania markami własnymi. Każda kolejna edycja wydarzenia z roku na rok potwierdza rangę i potrzebę  takich spotkań. Poprzednia zgromadziła ponad 83 wystawców z 9 krajów: m.in. Polski, Włoch, Rosji, Ukrainy, Czech, Niemiec i Węgier, a w ciągu 2 dni wydarzenie odwiedziło  800 specjalistów z branży – kupców, przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz producentów i projektantów opakowań. Wśród wystawców FLP – producentów marek własnych – znajdują się firmy oferujące szeroki asortyment artykułów spożywczych i napojówproducenci kosmetyków i chemii gospodarczej, artykułów higienicznych, leków ABC, karm dla zwierząt i wielu innych produktów.

Karim Rashid na targach Future Private Labels 2019!

Uznany za najlepszego projektanta obu Ameryk przez miesięcznik „Time” – Karim Rashid zaprezentuje swoje produkty na Future Private Labels w Kielcach 16 i 17 października 2019 r.

więcej

 

Poprzednia edycja Future Private Labels – GALERIA ZDJĘĆ

 

Partnerzy targów:

logo_pohid logo_puig

 

Patronat medialny:

packaging Poradnik handlowca Wiadomości handlowe
logo_dlahandlu  Poradnik restauratora logo_rynek_spozywczy
Swiat Druku tworzywa opakowania
 poland fruits  agro industry  chemia i biznes
 foodmarkets     plabel

Aktualności

KOLCHUGA – dołącza do wystawców FPL 2019

Firma zaprezentuje szerokie portfolio swoich produktów, m.in. haki garażowe, półki na koła, systemy mocowania schodów, uchwyty kuchenki mikrofalowej i systemy mocowania schodów.  Zapraszamy do odwiedzenia stoiska firmy podczas nadchodzących FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE (PLME) V Konferencji i Targów Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS POLAND & CEE już od 16 do 17 października w …

EUDUCO KBC GROUP – spotkacie na targach FPL

  EUDUCO KBC GROUP jest duża firmą międzynarodową prowadzącą działalność handlową na rynku polskim oraz dynamicznie rozwijającą eksport wyrobów pod markami własnymi. Działalność gospodarcza firmy rozpoczęła się w 2005 roku i jest sukcesywnie rozwijana poprzez rosnący asortyment oferowanych wyrobów i atrakcyjne ceny. Stale monitorowane oczekiwania rynkowe staramy się zaspokoić poprzez oferowanie wysokiej jakości wyrobów w …

Tradycje winiarskie firmy sięgają 1953 roku! – Agropol dołącza do wystawców FPL

Od ponad 60 lat w Potyczy produkowane są najwyższej jakości wina. Z małej, zatrudniającej kilkanaście osób Spółdzielni, przez kolejne lata rozwoju, powstała firma produkująca miliony butelek win rocznie, które poprzez sieć hurtowni i dystrybutorów docierają do klientów na terenie całego kraju. Nad najwyższą jakością produktów czuwa wprowadzony już 10 lat temu system Zarządzania Jakością ISO …

Konferencja

Konferencja, Forum Dobrych Praktyk

 

Celem Future Private Labels jest dyskusja o przyszłości marek własnych. To właśnie temu poświęcone będą konferencja i Forum Dobrych Praktyk.

Podczas konferencji poruszone będą tematy związane ze strategią budowania marki i rolą innowacji w kreowaniu marek własnych. Poznamy najnowsze trendy i przykłady wprowadzenia z sukcesem marek własnych.

Równolegle do konferencji planujemy Forum Dobrych Praktyk – projekt mający na celu szerzenie dobrych praktyk w zakresie wizerunku firmy, opakowań i odpowiedniej strategii brandingowej. W ramach Forum profesjonaliści i praktycy designu podpowiedzą, jak wprowadzić zmiany w wizerunku marki własnej, zdiagnozują sytuację bieżącą firmy, opakowania lub produktu oraz poradzą jak powinien wyglądać proces projektowy.

Uzupełnieniem całego wydarzenia są trwające bezpłatne warsztaty dotyczące opakowań prowadzone przez ekspertów z branży. Podczas warsztatów zwiedzający targi dowiedzą się między innymi, jak wprowadzić skuteczny redesign produktów, jak projektować opakowania, aby w optymalny sposób prezentowały się na półce, czy jakie są trendy w projektowaniu opakowań.

 

Specjalnie na prośbę uczestników konferencji, która odbyła się w czasie poprzedniej edycji Future Private Labels, zamieszczamy prelekcję Wojciecha Mierowskiego, Dyrektora Kreatywnego i Partnera agencji BNA (Brand New Attitude), autora brandingu wielu polskich i zagranicznych marek, m.in. mBank, Empik, Tyskie, Lech, Żywiec, Warka, Totalizator Sportowy, WP – Wirtualna Polska, sieć Żabka.

Konkurs „BEST PRIVATE LABEL PACKAGING”


Pod patronatem Packaging Polska

 

Opakowanie na medal

 

Ważną częścią strategii marki własnej jest opakowanie produktu, jego komunikacja wizualna i przekaz dla klienta. Podczas FUTURE PRIVATE LABELS odbędzie się już trzecia edycja konkursu na najlepsze opakowanie produktu marki własnej  – „Best Private Label Packaging”.

Konkurs organizowany jest w celu polepszenia wizerunku marek własnych, poprzez promowanie dobrej jakości w zakresie projektowania i produkcji opakowań. Patronem konkursu jest Packaging Polska.

Kategorie Konkursowe to:

a)     Personal Care  Products (kosmetyki, środki higieniczne takie jak mydła, szampony, odżywki, dezodoranty, balsamy do ciała, a także wkładki, chusteczki, papier toaletowy, chusteczki nawilżane etc.)

b)    Food / Fresh to go (Opakowanie dla żywności, w tym żywności gotowej od razu do spożycia)

c)     Beverages (Opakowanie dla napojów, w tym napojów suchych (np. herbata, kawa, napoje instant etc.))

d)    Household Products (Opakowanie środków czystości oraz środków do pielęgnacji domu, samochodu itp.).

e)     Unusual Packaging (Nietypowe opakowanie, np. typu SRP, POS z tektury)

f)      Wybór Publiczności

Opakowania mogą zgłaszać firmy, które projektowały je dla marek własnych, producenci tych marek lub ich właściciele. Nabór zgłoszeń rozpoczniemy wkrótce.